Witajcie czytelnicy, blog ten będzie traktował o wszelkiej maści, różnej jakości i obfitości, taniego żarcia w marketach. Znajdziecie tutaj testy tanich produktów substytucyjnych z różnych dyskontów. Zróbmy obiad za 1 Euro póki jeszcze nie płacimy w Euro.

UWAGA. Nowa inicjatywa na 2014 rok. Będziemy testować restauracje, bistra, fast-foody i kawiarnie oraz inne miejsca gdzie można tanio i smacznie zjeść. Szczegóły we wpisie.

sobota, 6 sierpnia 2011

Markety

Hipermarket czy supermarket, sklep czy targ. Mamy masę możliwości ;). Ja natomiast skupię się na wyszukiwaniu perełek w sieciach marketów.

A będą to alfabetycznie:

  • Aldi
  • Biedronka
  • Carrefour
  • Kaufland
  • Lidl
  • Polo Market
  • Simply Market
  • Tesco
Mogłem coś pominąć, więc w razie czego zapodajcie dodatkowe źródła frykasów.

4 komentarze:

  1. Widzę, że blog porzucony - a szkoda, bo sam mam chęć założyć podobny.
    Z hipermarketów jeszcze real by się przydał do wyliczanki. A z sieci delikatesów Piotr i Paweł i Alma. Ostatnio regionalnie Stokrotka się pojawia, Fryc na Podkarpaciu jest, jest też EKO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko przez to że była nikła oglądalność i mało czasu. Masz ochotę to napisz maila, coś podziałamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możemy podziałać, jestem chętny. Tylko jak tu maile wysyłać? Tylko poprzez komentarze coś działam, bo nie znam innej drogi. Słaba nawigacja tu jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń